Beoordelingen van Mr. Sushi Uithoorn

Recente recensies

5.0
D
14 juli 2024
Leonore Cesar
13 juli 2024

We waren zeer tevreden zagen er mooi uit en was lekker!

Anneli Koekemoer
11 juli 2024

Sushi was great as always, delivery was on schedule but this time we had no chopsticks or condiments included in our order. Our delivery guy was very apologetic even though he barely spoke Dutch or English. Slight oversight but won’t affect me ordering again.

DW
28 juni 2024

Zoals altijd prima

Han
26 juni 2024

Bestelling zou om 19.20 klaar zijn maar er kwam een aanpassing dat het 20.10 zou worden. Dit omdat de Sushirijst op was.

Lyn
14 juni 2024

Het was erg lekker en vers. Bezorging was super snel!

Thijs Ambagtsheer
10 juni 2024

Goede sushi!

Ineke
2 juni 2024

Het geleverde was prima in orde. Zeer smaakvol. Goed bereid. Een verbeterpunt? misschien op de doosjes zetten wat er precies in zit?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maruja
29 mei 2024

Zoals gewoonlijk heerlijk! En altijd op tijd!

Mireille
20 mei 2024

Voor de eerste keer bij mr. Sushi besteld. Wat een aanrader! Goede kwaliteit van de producten. De rijst was goed van smaak en de vis heerlijk vers en met een mooie structuur! Echt top!

Ice
10 mei 2024
Morata
6 mei 2024
Will
28 april 2024

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, bezorging was mooi op tijd. Ik werd netjes per mail op de hoogte gehouden iver de status van mijn bestelling 😀

Wiersma
27 april 2024

Wij hebben een box c tegoed maar deze is ons niet gegund door mr sushi. Wij zouden hiervoor een code moeten hebben maar deze hebben we niet. Het loopt al een tijd en iedere keer wordt er gezegd dat het geregeld wordt bij de volgende bestelling maar helaas. We stoppen er nu mee om bij mr. Sushi te bestellen. Jammer hoor.

Annemarie
20 april 2024

Lekkere sushi bowls. Vriendelijke bezorging

Remco
8 april 2024

Prima sushi, goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is niet de beste sushi, maar ze zijn ook niet duur in vergelijking met andere restaurants/afhaalpunten. Bestelling was snel af te halen. Ik kom hier zeker nog eens.

Randy
31 maart 2024

Geen opmerkingen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christine
27 maart 2024

Woensdag 27 maart besteld om 18:22. Na +/- anderhalf uur nog niks geleverd. Toen zelf maar naar de vestiging gereden en raad eens; GESLOTEN! Nergens informatie te vinden over gesloten te zijn op de website, google, social media of een briefje op de deur. Dus kortom: geen sushi en wel betaald! Morgen (donderdag 28 maart) maar bellen dat ik mijn geld terug wil en een compensatie is wel op zn plaats.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat uw bestelling er doorheen kwam terwijl we gesloten waren. Onze excuses hiervoor. Is dit inmiddels al naar tevredenheid met u opgelost? Anders mag u ook altijd even per mail contact met ons opnemen, we helpen u graag verder!

Marco
27 maart 2024

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Maar wel al afgerekend 🥲 Na 1/12 uur zelf gaan kijken bij het filiaal en deze was donker en leeg.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat uw bestelling er doorheen kwam terwijl we gesloten waren. Onze excuses hiervoor. Is dit inmiddels al naar tevredenheid met u opgelost? Anders mag u ook altijd even per mail contact met ons opnemen, we helpen u graag verder!

x
24 maart 2024

Snelle levering en goede kwaliteit, heerlijk gegeten

C. Tang
24 maart 2024
Salam
14 maart 2024
Debbie Westerhof
21 februari 2024

Heerlijk gegeten. Goed gevulde pokebowl

Michał
18 februari 2024
P.H.
14 februari 2024

Het was allemaal erg lekker. Wel jammer dat we voor een plastic tasje moesten betalen, terwijl alles in een papieren tas zat! 😅

Samantha
10 februari 2024

Crunchy box,

Maruja
14 januari 2024

Top! Altijd weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rosa
14 januari 2024

Zoals altijd weer heerlijk!

Jody
12 januari 2024
Ash
7 januari 2024

Superlekker en aardig personeel

van Dijk
2 januari 2024

Goede sushi , ook krokante was nog warm. Half uurtje later dan bezorgtijd maar was 1 januari drukke dag. Hier ga ik vaker bestellen.

Ids
31 december 2023

Heerlijk, echter sashimi tonijn was niet helemaal vers.

Marjoke
25 december 2023

Keurig op tijd, heel vriendelijke bezorger en weer heerlijk gegeten.

Patricia
9 december 2023

Bij Mr. Sushi bestel ik meestal een zalm of tonijn poke bowl. Erg goed en vers. Ditmaal voor het eerst niet afgehaald, maar laten bezorgen. Dat ging eenvoudig via de app en de bestelling kwam super snel. Zeer aan te raden!

Ice
9 december 2023

Heerlijke sushi !!

Claudia
4 december 2023

Ik had warme hapjes bestel zoals loempia’s, gyoza en garnalen; helaas waren deze echt niet warm! Sushi was lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda
13 november 2023

Jammer, bezorging een uur later dan aangegeven in e-mail . Kwalitatief vond ik de tonijn deze keer minder, zag ook niet zo mooi rood. . Wij kregen wel excuses voor late bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjoke
6 november 2023

Weer heerlijke gerechtjes en precies om 18.00 u stond de bezorger voor de deur. Top.

Fatima
4 november 2023
Selie
4 november 2023

Heerlijke sushi, dol op de specials! aardige bezorger, we zijn vaste klant, bedankt weer!!

Morata
29 oktober 2023
C. Tang
15 oktober 2023

Verbeterpunt: te weinig wasabi, sojasaus en sushi gember voor de hoeveelheid sushi.

Phil
12 oktober 2023

Vonden de Pokebowl een beetje saai en klein van formaat. Sushi smaakt niet heel vers.

Hanneke van Wouwe
9 oktober 2023

Heelijke sushi en bezorging exact op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adrie
5 oktober 2023

Lekker vers gemaakte producten.

Marjoke
18 september 2023

Stipt op tijd en heerlijke sushi! Dit gaan we vaker bestellen!

Fam. Tolboom
9 september 2023
Claudia
20 augustus 2023

Helaas zat de truffel saus van de beef sushi niet op de berg maar op de surf & turf…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fons van de ven ze
6 augustus 2023

Was heel goed en lekker

T
6 augustus 2023

Het vas weer lekker . Zo als altijd

Anoniem
29 juli 2023

Sushi was erg lekker. Echter hebben wij wel andere sushi ontvangen dan besteld.

IP
23 juli 2023

Good sushi, but rice tasted a bit dry- either undercooked or not very fresh

Lyn
16 juli 2023

Helaas was de rijst dit keer smakeloos en hard. Normaal wel goede ervaring mee. Bezorging was op tijd!

Maruja
22 juni 2023

Zoals gewoonlijk weer Top!!

Wil
30 mei 2023

Een uur nodig om te bezorgen is best lang

Lars
30 mei 2023

Kleine porties voor veel geld

Sarah
16 mei 2023
Ids
5 mei 2023
Sel
5 mei 2023

Verse, lekkere sushi! Goede/duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers, snelle bezorging, waardering voor de klant. Na een aantal bestellingen een gratis box👍 Kortom: top zaak! Enige nadeel is dat ik vaak blijf bestellen😜 gister besteld en denk vandaag toch ook maar weer🙈🙈

Reactie van Mr. Sushi

Wat fijn om te horen dat alles in orde is. wij waarderen dit enorm en blijven zo doorgaan.

Chantal
29 april 2023

Sushi zelf was erg lekker. Helaas een bak met oude edemame gekregen. Zag er niet smakelijk uit en was ook echt niet lekker. Helaas weg moeten gooien..

Cheryl
28 april 2023

Heerlijke verse goede sushi! Altijd lekker

Selda oymak
28 april 2023

İt was delicious and the store was very helpful although we made a mistake about delivery.thanks

Rene
27 april 2023

Sushi was lekker. Wel 20 min te laat bezorgd maar van tevoren telefonisch doorgeven dat er vertraging was

Morata
24 april 2023

Rijst had wat harde rijstkorrels ertussen zitten maar verder prima

Sou
23 april 2023

Waarom kan er niet bezorgt worden?

X
22 april 2023

Lekkere Sushi

Kate
21 april 2023

Very disappointing sushi. I ordered crispy tuna and instead of getting fresh tuna I got canned tuna. The picture on the website is clearly fresh tuna. I was very surprised and disappointed overall on the quality of the sushi.

Rianne Verkerk
1 april 2023

Sushi was erg lekker en er is speciaal rekening gehouden met de wens van mijn man (geen avocado). Soms waren de stukken wel erg groot gesneden. Ook was de tijd om kwart voor zeven afgesproken en duurde het tot 19u. Bovenal was de sushi erg lekker!

Maria
27 maart 2023

I have been ordering from Mr Sushi since a while and has always been quite happy with the quality. That is why I would like to take an opportunity to express my concern about the quality today. 1) The ordered Flamed Salmon Roll, which costs 15 EUR, arrived in such a tiny portion that it could have been taken for sake maki, just costing triple the price. 2) The ordered Soft Shell Dragon roll, which costs EUR 16 EUR, had avocado instead of eel covering it. There is quite a big price difference between eel and avocado, so I did not receive what was ordered. 3) Although the receipt specified the FREEROLL special offer, it was not included in the package. So why advertise this, if it does not arrive. I hope you take this as a constructive feedback, and such quality would not become a norm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mrs Shaw
26 maart 2023

Beter dan die van Amsterdam Rijnstraat! Smaken zijn puur en onderscheidend! Love itttt!

Lara
25 maart 2023

Onze spring rolls waren helaas al koud. Ook jammer dat het niet mogelijk is zelf een poke bowl samen te stellen zoals in Amstelveen wel kan. Ook een kleine aanpassing was niet mogelijk. Verder wel gewoon prima eten, niks mis mee. Ben alleen meer gewend van het filiaal in Amstelveen. Bestelling was keurig op tijd.

Sannae
21 maart 2023
Mandy
15 maart 2023

De lekkerste poke powl en vriendelijke service

Reactie van Mr. Sushi

Wat fijn om te horen!

Marja
15 maart 2023

Lekkere sushi. Aardige gast. Keurig op tijd geleverd.

Jorien
11 maart 2023

Helaas geen aanrader.. De rijst was enorm klef en smakeloos en de zalm smaakte visserig. Voor de sluiting was de kwaliteit heel goed, na de heropening al meerdere keren teleurgesteld, dit was voor ons de laatste keer dat we hier bestellen

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor u reactie! Wij vinden dit erg vreselijk om te horen dat u niet meer bij ons besteld, alsnog gaan wij ons best doen de best mogelijke kwaliteit te leveren. En nogmaals ons oprechte excuus aan u!

Ess
6 maart 2023

Ik had sushi besteld voor een grote groep (66stuks). Heerlijke sushi. Lekker vers en volle smaken. De bestelling is ook op tijd bezorgd. Hier kom ik zeker nog terug.

Reactie van Mr. Sushi

bedankt voor uw reactie! Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijne ervaring bij ons heeft gehad.

Mario Kalter
5 maart 2023

Geweldige service en super kwaliteit sushi

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw reactie! Erg fijn om te horen dat het zo goed was!

Patricia
26 februari 2023

Lekkere sushi! Wel bijna een uur moeten wachten op onze bestelling. Tevens de warme gerechten waren koud bij levering. Dat is wel een minpunt.

Reactie van Mr. Sushi

bedankt voor uw reactie! Ons excuus wij gaan volgende keer ons uiterste best doen om zo snel mogelijk te leveren.

Jolanda
26 februari 2023
Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling!

Floor
23 februari 2023

Prima sushi, tijdig bezorgd. Wij gaan hier zeker nog eens bestellen

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen, wij blijven ons best doen om beste kwaliteit te leveren!

Monica
12 februari 2023

Ruim optijd besteld. Half uur te laat bezorgd. Sushi redelijk

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden was met de kwaliteit en bezorging. wij nemen uw reactie mee voor in de toekomst

Lyn
9 februari 2023

We hebben altijd genoten van het eten. De smaak was dit keer weer net zo goed. Helaas waren er harde stukken rijstkorrels in de sushi.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw reactie, wij zullen er volgende keer op letten dat dit niet meer gebeurd.

Gill
30 januari 2023

Erg tegenvaller deze keer de sushi de California roll had droge en harde stukjes erg jammer niet de kwaliteit die we van jullie gewend zijn

Reactie van Mr. Sushi

Vervelend om te horen dat u niet tevreden was met de sushi. We zullen u niet meer teleurstellen!

Gill
28 januari 2023

Super lekkere verse sushi wel jammer dat ze klein zijn dan andere sushi zaken maar overheerlijke sushi mmmmh

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw reactie! fijn om te horen dat u onze sushi lekker vind.

Brett
22 januari 2023

Gerechtjes waren koud en helaas geen gratis rol (van actiecode) gekregen terwijl ik hier nog extra voor gebeld had.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen. We zullen hier bij de volgende bestelling rekening mee houden. Onze excuses.

dominique
21 januari 2023
Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was. Kunt u uitleggen waarom u niet tevreden was met de bezorging zodat wij ons kunnen verbeteren de volgende keer. Bedankt voor uw review!

Chantie
15 januari 2023

Was netjes bezorgd op de afgesproken tijd. Mooie presentatie van de schotel en compleet.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling

Maruja
15 januari 2023

Altijd super!!

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling

Marloes
2 januari 2023

Bezorgd op afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling

Mario
16 december 2022

Toppie zoals altijd. Heerlijke verse vis. Super smaak en top bezorging!

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling

Marja
15 december 2022

Wat hebben we weer heerlijk gegeten.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling

Maruja
12 december 2022
Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling!

Gi
11 december 2022

Heerlijke verse sushi en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Wat fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor uw beoordeling!

Sarah
9 december 2022

Vrolijke bezorger en snelle levering! Er zaten alleen flink wat ‘harde’ stukjes in de zalm sashimi deze keer. Verder was het goed.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend om te horen. We nemen uw reactie mee voor in de toekomst. Nogmaals bedankt!

Tevreden klant
5 december 2022
Reactie van Mr. Sushi

bedankt voor uw beoordeling!

Dennis
4 december 2022

Helaas was de rijst niet lekker alsof het oude rijst was jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was. We nemen uw beoordeling mee voor in de toekomst. Bedankt voor de reactie!

Mario Kalter
4 december 2022

Heerlijke sushi, verse vis. Super kwaliteit. En ook nog snelle en goede bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

fijn dat u tevreden bent, bedankt voor uw beoordeling!

Daisy Dop
29 november 2022

De sushi was zoals altijd heerlijk maar helaas 2,5 uur moeten wachten. Na 1 uur werden we gebeld dat het wat langer zou duren maar dat het binnen 20 minuten er moest zijn. Helaas was het na 30 minuten nog niet binnen en toen hebben we zelf gebeld, toen duurde het nog een keer 30 minuten voor het werd afgeleverd. uiteindelijk uitleg aan de deur gekregen maar 2,5 uur duurt gewoon te lang helaas.

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor de beoordeling! Onze excuses voor het lange wachten. Helaas hadden wij deze vrijdag zwaar personeel tekort. Dit haalt natuurlijk niet weg dat dit erg vervelend voor u is, en zullen bij u volgende bestelling hier rekening mee houden.

Shir
20 november 2022

Netjes en op tijd bezorgt. Eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor uw bestelling

C. Morata
18 november 2022

Problemen met inwisselen van gratis product (ga het volgende keer weer proberen) en geen gember bijgeleverd bij deze bestelling (dacht dat er standaard wel iets bij zat net als stokjes, wasabi en soja).

Reactie van Mr. Sushi

Bedankt voor uw beoordeling! wij zullen hier bij uw volgende bestelling op letten